under your spell .

har spenderat fredagskvällen med megamysfilmkväll. :)
film i massor , chips, fanta och choklad .. kan det blir bättre ?

den sista filmen jag såg nu var en typisk hollywood chickflick .. helt meninglöst att se på sådana filmer egnetligen men jag älskar det!
ååh, kärleksfilmer är ju bara för mysiga. sitter med ett leende och planerar nästa film. borde egentligen ova men är det helg så är det.

Länge sedan jag frivilligt valde att ha myskväll med mig själv och jag ångrar inte det för en sekund!
Resten av helgen blir ju full rulle.
Imorgonkväll blir det jobba på 38an om gäller och tiiiidigt söndagmorgon bär det av till Oslo! :D
Ser dock inte framemot att bara få sova typ 3-4 timmar men det får vara värt det!

Nee, nu blir det film! Hoppa alla haft en aweome fredagskväll/natt ! :)

I´m under your spell ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: