surprise!

Fick en himla fin överraskning för en stund sedan.
Jag kan seriöst inte sluta le och känner mig sprudlande glad.
Påbörjade ett inlägg innan om hur mycket jag längtar till helgen och nu längtar jag ännu mer.
På fredag spelar Kapten Röd i lisebergshallen och jag fick idag en biljett dit. Så himla fint och generöst!
Tacktacktack!
Innan Kapten får vi skåda movits! och stor på scen. Efterfesten är på Nefertiti.
Aaaah! Det kommer bli en galet bra fredag och årets fest for sure!
Denna veckan kommer lätt bli bästa veckan. Den började igår med ölmys med fina vänner.
Idag har jag fått vilat och njutit av solsken och vårkänslor. I feel so good!
Fick en present av min kära mor, ska få massage och akupunkturbehandling.
Så på torsdag klockan 12 blir jag förhoppningsvis av med dessa hemska spänningar och smärtor.
Efter behandlingen ska jag mysa massor på stan med god mat och shopping.
Sen är det helg!
Åh, jag känner en otrolig lycka inom mig.
Next up: sitcom-tuesday!
xoxo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: