the voice within.

har en längre tid funderat på en sak.
jag tänker inte basunera ut vad det hela handlar om utan det håller jag för mig själv.
enda anledningen till att jag skriver om det är för min skull.
writing&music is my therapy.
att se tankarna svart på vitt gör det hela lättare.
det jag funderat på.. det är absolut inget jag vill göra. men jag tror jag måste.
jag trodde verkligen inte att jag skulle tänka såhär.. någonsin!
men nu gör jag det.
på ett sätt skrämmer det mig men på ett sätt får det mig att känna mig hel.
haha! jag låter ju helt schizo!
men splittrad är nog mer passande för vad jag känner.
splittrad..? ja.

det hela är en väldigt personlig grej som ligger mig varmt om hjärtat. och det är även därför jag känner mig så splittrad.
att en sak som ligger en så varmt om hjärtat kanske inte gör det länge till.
gaaaah! jag blir galen av allt detta!
blir fruktansvärt ledsen när jag skriver detta och läser det, men ändå vet jag att det är det bästa för mig och något jag måste göra.
men jag vill inte. men jag måste. fast nej? fast jo?
aah, ni fattar ju.
xoxo.
från en splittrad Jenna med beslutsångest.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: