sikken helg!!

Födelsedagsfreda'n blev oväntat bra! Miss stressa upp mig som jag är trodde jag allt skulle sluta i mindre kaos. Men alla fick plats, det fanns mat så det räckte och blev över och humöret var på topp!
Klubben var helt fantastiskt bra!! Alla gjorde grymt ifrån sig på scen och min fina Steffi fick chansen att köra en låt på sen med Caribinghi! Fett!
Lördagen.. usch för en bakfylla!! skulle egentligen åkt till Skövde och firat Therese men så som jag mådde tog jag mig ingenstans.. Förlåt finaste Therese om du läser detta. Vi får samla gänget och fira dig ordentligt här!! :)
Men fick iallafall ordnat pizza och sen var det raklång på soffan hela dagen!
På kvällen orkade jag ta mig i kragen och vi begav oss mot Hjällbo för att se Etzia & Hot this year band på hjällbokalaset. Grym show men herre för ett sånt kaos! Massa bråk runtomkring.. Helt onödigt! Synd för Erika & co att bråken stal uppmärksamheten. Men trots allt stim var det grymt!
Efteråt begav vi oss mot kontiki för en bit mat där det visade sig vara reggae/dancehall/soca! nice surprise! :)
Söndagen spenderades i lathetens tecken med tacos i mängder och bara mys i soffan med Jonas & Malin!
Tack till alla för en uuuunderbar helg! :D



Bilder kommer så fort Jonas får med sig kortläsaren från kontoret :)
pusssålänge!
Postat av: Anonym

-Är du vaken?

-Nä, blev bara rädd för råttorna.

-Pratar du i sömnen?

-Näänää..



Hahahah <3

2011-05-23, 23:23:06 -
Postat av: Jenna.

HAHAHA! Bästa!! :)

2011-05-24, 00:18:08 - URL: http://jennajaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: