ryggskott.

Är så fruktansvärt trött på att hela tiden råka ut för massa skit!!
Non-stop i en månad nu har det hela tiden varit något.. Hälseneinflammation, förkylning & feber, cysta som spruckit och nu ryggskott.. Vad faaeeen har jag gjort för att förtjäna det här?
Nu kanske vissa av er som läser tänker: "jaajaa, så illa kan de inte va". Men jo, just nu är det så illa. Om det hela tiden under en månads tid är något som stör och irriterar, ja då blir man rätt bitter till slut.
Det här ryggskottet tar kål på mig. kan inte göra något utan att det gör ont.
Meningen är att jag ska till Uppsala på torsdag för att gå på UppsalaReggaeFestival.. undra hur det kommer gå. kommer jag komma iväg tro?
nee, solen skiner & värmen är på topp. så jag tar och bäddar ner mig i soffan. how 'bout that? ;)
efter regn kommer solsken. right?

Puss så länge
- bitterfi...n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: