1 day to go.

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för Uppsala igen :) Ska bli underbart att mötas upp med alla godingar och ha det massa bra hela helgen!
Ryggen känns mycket bättre idag! Har självklart ont men kan röra mig betydligt mer! Så det går i rätt riktning. :) Imorgon räknar jag med total återställning, haha!!
Ska träna massor idag för att få igång rörligheten ännu mer och sen soooola! ska minnsan få upp brännan som försvunnit med allt regn som varit!
Hittade ett bra youtube-klipp för den som behöver hjälp när man drabbas av ryggskott. Jag gör detta flera gånger om dagen och även de övningar jag fick av min kiropraktor. Det hjälper verkligen! :D
Nu önskar jag er alla en strålande dag med denna låt!!
Puss så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: