..varje dag, hela tiden!

Första riktiga arbetsdagen avklarad.
Gick väl inget vidare men jag får hoppas på att det går bättre imorgon. :)
Helgen var lugn och skön. I fredags va vi över hos Angelica & Stoffe och kollade film. En riktigt chickflick ;)
Lördagen blev det fest med början hos Sebbe för att sedan gå vidare till en annan fest och sedan "stan". Känns konstigt att kalla det stan när det är så litet. Haha. Men det blev någon öl på Carbiden med trevligt sällskap.
Söndagen spenderades med att ha egen-tid. Tog hand om mig själv och bara njöt. I Norge är ju allt stängt på söndagar så allt är riktigt lugnt och stilla. Helt perfekt för att varva ner efter veckan och ladda för den nya! :)
Nu ligger jag i sängen efter en nice måndag. Sov en stund efter jobbet och gick sedan över till Emelie där även Lollo va. Äppelkaka och massa tjejsnack. Det gillas ! :)
Nu ligger jag i sängen och känner mig sådär äckligt lycklig av någon anledning.. Lyssnar på favoritmusiken och mår riktigt bra!
Och det är på tiden att jag känner som jag gör. Såhär borde man må varje dag, hela tiden! :)
ne, nu blir det musikmys & tjöt med den bästaste Sanja.

Nattinatt !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: