Long time no hear.

Som vanligt så när jag väl gett mig på att ha en blogg så glömmer jag av att skriva .. Eller glömmer och glömmer, handlar väl mest om att jag inte orkar.
Men anyhow.. Har börjat trivas riktigt bra här. Självklart är hemlängtan stor men jag finner mig i att bo och leva här nu. :)
Har väl inte hänt så mycket märkvärdigt sedan sist jag skrev men det är väl inget ovanligt för Notodden.. :P Vardagarna rullar på med jobb och chilltime .. Och helgerna, ja då har det blivit fest. Nä, har det?! Haha.

Denna helgen jobbade jag första kvällen på 38an, en av de få nattklubbarna i denna stad.. Jag tror det finns 2.. Haha.
Det gick förvånansvärt bra med tanke på att de flesta är väldigt fulla och dessutom talar norska. Dom skulle lika gärna kunna säga "dötteröttrö" och jag skulle ha förstått lika mycket.
Men på ett eller annat sätt så gick det att både förstå, blanda drinkar och servera. Så nu har jag förhoppningsvis jobb där med några helger. :)
Efteråt blev det efterfest då det va Emelies sista kväll innan hon åkte hem.
ÅH HERRE! Drinkar lika starka som om det vore rent och absinthe- och tequilashots som om det fanns i obegränsad mängd. Kvällen blev riktigt lyckad och vi lämnade väl stället först vid 6 någon gång trötta, glada och vadnrandes längs vingelvägen. :P

Men hädanefter blir det lugnt fram tills att Sanja kommer. Jag längtar så otrooooligt mycket!
Och jag längtar efter att få komma hem . Åh, vad mycket jag har i planerna! Och den som lever får se .. ;)

Ne nu är det dags för film-mys ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: