lycka!

Okej, det här med att uppdatera ofta är inte min starka sida.. Haha!
Har hänt en del.. Jag har lämnat Notodden för Göteborg.
Efter 8 underbara månader blev det en plötslig och oplanerad flytt hem igen. Det känns otroligt skönt att vara tillbaka med mina fina vänner, mamma och kärleken :) .
Yes, u heard me, kärleken! Vi har en lååång story bakom oss men fann tillbaka till varandra.
Amor vincit omnia

Blev en hastig ändring på livet och planer, några blev sårade på vägen medans andra fann lyckan. Inte min mening att såra någon, men man kan inte förutspå livet, styra känslor eller händelser. Förlåt.
Nu har jag kommit på benen hemma igen. Jobbar som bartender på Kontiki. Sjukt kul! Dock stor omställning från tidigare jobb, but hey! I love it! :)
Har också tagit ett stort steg in i vuxenlivet, är numera sambo.
Yes u heard me igen! Haha. Jag & Jonas bor ihop i hans (numera våran) tvåa i Masthugget.
Jag kan inte beskriva med ord hur bra allt känns!
Tog ett bad tidigare och låg lääänge och bara tänkte igenom allt. Har inte varit mig själv de senaste dagarna och varit väldigt grinig.. Förlåt love! :(
Men efter min terapistund i badet kom allt till mig. Jag insåg hur allt verkligen ligger till.
Jag bor med mannen jag älskar och som älskar mig. Det tog oss ett tag men det var värt väntan.
Så lyckligare tjej får ni leta efter! ;)
Nu är det dags för sängen och mys.
Nuss og klem ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: