Ingen stress, inget drama. (03/09/2010)

3 dagen på utbildningen idag. så sjukt kul, men alldeles för mycket information att ta in på så kort tid. redan på onsdag flyttas vi över till telefonerna. panik!
inte nog med att man ska lära sig olika datasystem för fakturering, registrering, varuändring osv, utan allt är ju på norska. all denna ansträngning för att hänga med och förstå suger ut all energi.
men det hindrar inte mig! full rulle var dag.
igår blev det lång promenad hem till en kollega för att sedan möta upp annat folk på carbinen för en öl :)
idag blev det mys vid fjorden i den värmande solen. underbart sensommar väder har det varit idag. hah! i göteborg gör de väl inget annat än att regna? :P
för varje dag som går så mår jag bättre och bättre. börjar kännas riktigt skönt att inte vara i göteborg. självklart kommer det stunder då man funderar på om man verkligen ska va här. men JA, det SKA jag!
har träffat massa goa människor och jag mår bra!
ingen stress, inget drama. gäller bara att hålla tankar och känslor i styr och leva i nuet så kommer allt gå jättebra! :)
dags att runda av.. gotta get my beautysleep ;)

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Kikar in och önskar dig god natt och sov gott :)

2010-09-13, 01:48:55 - URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: