Från Göteborg till Notodden. (31/08/2010)

Tänkte börja blogga nu under tiden jag inte bor hemma i Göteborg.. Kommer vara behövligt ;)
Helgen var hektiskt men uuunderbar.
Fick spendera den med alla underbara människor jag har omkring mig och bara njuta och ha kul. Fast jag förträngde nog flytten lite för mycket .. Blev stresspackning på söndagen och fix med det sista, bortsett från en mysmysig tacomiddag med tillhörande myskväll med J och I. :)
Måndagmorgon var bara kaos. Jag och stress är inte bra vänner.. och kommer aldrig att bli.
Med gråten i halsen packade jag det sista och såg till att jag inte glömt något. Sedan stresstressstress till centralen där tårarna bara kom. Varför vet jag inte, det va väl nervositeten som släppte..
Men resan gick bra och jag är framme helskinnad.
Nu är jag iallafall i Notodden i Norge. En liten, liten håla sydväst om Oslo. Verkar vara en rätt mysig stad.. Mycket berg och skog runtom. Ska få tummen ur och ta mig runt och utforska lite. :)
Idag var första dagen på jobbet.. Det börjar med utbildning i 2 veckor sedan sätter vi igång. Att sitta i en klassrumsliknande sal i över 5 timmar och lyssna på norska va ju en sak i sig. Men det gick galant!
Vi är några från Sverige som är här, och tur är väl det. Nu väntar jag bara på att komma igång med att jobba på riktigt så tiden går fortare. :)
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Kikar in och önskar dig god natt och sov gott :)

2010-09-13, 01:45:10 - URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: