allt kommer vara sig likt ..

Idag vart det mycket på jobbet. Disconnect-dag .. Dagen då kunder som inte betalat räkningarna sina får kanalerna avstängda. Uj, många samtal. Full rulle hela kvällen.
Fick jobba 2 timmar övertid och då fick man sig en lott per övertidstimme.. JAG VANN! Jag som ALDRIG vinner på något vann! Det ni! Wohoo!
Så jag fick mig ett presentkort på 250kr i sportbutiken här. NiceNice! Sånt gillar vi! Peppar en till att jobba massa med övertid! :D
Dagen i övrigt har varit nice. Blev till att styra lite måsten innan jobbet för att sedan SPRINGA till jobbet. Haha. Att jag alltid lyckas!? Chillar hela dagen och sista timman blir det bara stress stress stress. Hur lyckas man när man bor i stort sett 2 minuter ifrån ALLT här?! Måste lära mig att planera bättre! Jag är en riktig tidsoptimist! :D
Efter jobbet blev det hem för att flumma med Sanja på internet. Vi är fanimej som Bill&Bull! B1&B2! :D
Sjukt vad kul man kan ha på båda skype och facebook-chatten.
Åh, om 3 veckor kommer hon hit! Ska bli så himla kul !! LÄNGTAR! Notodden kommer inte vara sig likt efter hennes besök. ;)
Jag har lärt mig så mycket nytt om mig själv på bara 2 veckor. Det har varit en ganska stor omställning att flytta från mitt hålla-igång-liv hemma i Göteborg till lilla lugna Notodden. Man får sig verkligen tid till att tänka och lära sig att bara vara. Det gör riktigt gott för en! :)
Så skönt att man bara tar allt som det kommer och resten blir som det blir. Livet där hemma lär inte ändras mycket alls på tiden jag är här fast man tror och tänker att det kommer göra det.
Allt kommer vara sig likt ..
Men saknade är så stor.
Det är redan mycket jag längtar efter och saknar trots att det bara gått två veckor.
Men innan man vet ordet av så är man hemma igen..
Saknar de fina där hemma ♥ .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: