underbara lördag !

Solen skiner och humöret är på topp !

Kollade på film kl.5(!) imorse .. Haha! Hur jag lyckades tappa greppet om tiden så, det är ett fortsatt mysterium. Men äsch, är det helg så är det ! :)
Vaknade relativt tidigt för att ha varit vaken så sent ..
Började dagen med en god frukost och en morgonrunda. På med träningskläder och ut och sringa i det fina vädret, sjukt skönt!

Äntligen har jag fått tummen ur och påbörjat en koreografi . :)
Mår så sjuuuukt bra av att dansa! Jag kan inte förstå varför jag lagt dansen på hyllan .. Okej att det inte gick ihop med mitt tidigare jobb men kunde ju försökt träna på egen hand.. Wellwell, man kan inte ändra det förflutna men man kan ta nya friska tag :)
Så Göteborg, hoppas ni är redo för Jenna med massa ny dansenergi !

Ne, nu ska jag koncentrera mig på mitt skype-samtal med Sanja och sedan iväg och sola :)
Vad blir det för mat idag .. ? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: