Wednesday it is !

Imorgon börjar mitt nya liv!
Det har jag gett mig f*n på nu :)

Har tänkt över vad jag vill ändra med mitt liv och det börjar imorgon!
Nu ska ni minsann få se på andra bullar ;)

Helgen för övrigt var nice :)
Det gick jättebra att jobba på klubben .. Dock lite seg kväll med lite folk men det var nice ändå. När jag kom hem efter jobbet var jag pigg som jag vet inte vad .. INnte särskilt smart att dricka kaffe när man vet att man MÅSTE sova för att man ska upp kl.7 .. Men jag sket i att sova och hade trevligt sällskap ända tills jag skulle upp.. och det var ju lätt värt det! ;)

Dagen i Oslo var riktigt trevlig. Canal Digital slog på stort med maaassa föreläsning (kanske lite för mycket att ta in när man dygnar..).. Men trevligt var det med sjukt god buffé och trevligt sällskap :)

Igår jobbade jag ett megapass på 13 ½ timma .. Sovit som ett barn 2 nätter i rad! Sjukt skönt :)
Dock vaknade jag med migrän imorse.. IGEN!

Har inte haft migrän sedan jag gick i 1an på gymnasiet.. Varför ska det komma nu och bråka med mig?
Stannade iaf hemma från jobb och sov bort i stort sett hela dagen.

Men imorgon blir det nya tag ! New wednesday, new life ! :)

Hoppas alla får en underbar onsdag för det ska jag minsann ha! :)

Nattinatti folkens !

P.s. Ser att det är folk som besöker bloggen .. Lite smått nyfiken på vilka det är. :)
Skriv en rad eller två ibland vettja :)

Postat av: Alexandra

Jag kikar in ibland för att kolla hur du har det :)

2010-10-27, 06:57:42 - URL: http://withalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: