Tankspridda jag ..

Va över hos Angelica ett par timmar sedan. Härligt med lite tjejmys :)
Skönt att bara sitta och tjöta om allt och ingenting. Har allt saknat den lilla filuren!

Jag har börjat skriva sjukt mycket! Vet inte hur många A4-sidor jag fyllt på bara ett par veckor.. Skriver i stort sett varje kväll, det kommer bli kul att gå tillbaka och läsa allt om typ ett halvår.
Undra hur mycket som kommer ha ändrats då..
Allt jag skrivit, både egna tankar och brev kommer finnas i det blocket.. Allt!

Vill egentligen skriva det mesta här, det är ju delvis därför jag skaffat blogg. Men det finns saker som jag inte orkar/kan eller är redo ta itu med som jag vet andra skulle ifrågasätta.. Så, så länge det inte är något som gör skada för någon annan än mig själv så är det bsta jag håller det för mig själv tills jag själv är redo. :)
En vacker dag kommer det komma fram det mesta .. Jag borde ju göra det nu, för sen kan det vara för sent..

Oj vad allvarligt det lät.. Men det är inte så farligt! Det är bara den flummiga delen av mig som är ute och härjar :)

Nee, nu ska tankspridda jag lägga mig och skriva lite :)

NattiNatti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: