sommaren 2010 .. bästa sommaren !

Sitter och lyssnar på massa härlig musik och bara låter tankarna flyga iväg ..
Jag har haft en så otroligt bra sommar ! Det har utan tvekan varit den bästa sommaren ..

Allt började strax innan midsommar när vädret var på topp hela tiden och allt det roliga började.
Helgen i Halmstad var något av det mysiast jag gjort .. Sköna konserter och mys i Tylösand och i Strandhaga. Såå underbart!
Därefter var nästa stopp Öland .. Och det va sååå sjuuuuuukt nice ! Vädret var på topp, människorna omkring mig var underbara och efterfesterna på stranden tog priset!
Uppsala .. Jaa Uppsala var Uppsala.. Festivalen dödade med sin line up och sköna gänget från Öland var samlat. Med lite sömn och händelserika kvällar och nätter kommer den festivalen sent glömmas..

Emellan festivalandet har allt bra varit så bra som det kan bli .. Eller aah, nästan .. Små tråkiga grejjer hände väl men i det stora hela har jag haft den bästa sommaren!

Tack till alla som gjort den så fin ! Oslagbart !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: