Magic feeling!

Kan ni fatta att det redan är torsdag?!
Det innebär att det bara är en vecka tills första besöket från Göteborg kommer .. Wiiiiiie! Sanja & jag ska få umgås en heeeel helg! :D

Imorgon ska jag jobba trippelt .. HELT SJUK! Först 9-15 och därefter 17-21 på mitt vardagsjobb.
Sedan 22-02/03 på nattklubben. Snacka om att jag kommer vara slutkörd.. Men katchiiiiing säger det i plånboken ;)

Inatt hade jag nog en av dom mest verkliga drömmarna ever.. Allt i drömmen var som det va igår.
Jag låg och vände och vred, somnade och vaknade mitt i natten av att du stod i min lägenhet. Magic feeling!
Usch för att vakna och inse att allt bara va en dröm ..

Postat av: Bernthedvig

Interesting. No more comment :)

2011-05-09, 15:20:14 - URL: http://bernthedvig.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: