snart, snart, snart !

Nu va det ett tag sedan jag uppdaterade sist. Mycket har hänt och jag jobbar och står i som vanligt och trivs sjukt bra! Nu är det lite mer än en månad kvar tills jag åker hem till Göteborg. Snart, snart, snart ! Längtar så sjuuuukt mycket! :)
Är hemma över jul och nyår och sedan bär det av tillbaka till Notodden. Det bestämde jag mig för nu i veckan .. Egentligen var planen att stanna hemma och hitta jobba i Göteborg efter jul & nyårshelgerna men ikke sa nikke :P
Så lätt blir inte Notodden av med mig ;)

Jaa, mina fina vänner tog ju sig över gränsen för att hälsa på mig här i lusekoftelandet för ett par veckor sedan. Det va lätt den bästa helgen !!
Lyckan var oändlig ! Så mysigt att få vara med mina fina vänner en helg helg.. Tråkigt bara att en helg går så fort. :(
Fredagen i Oslo var riktigt nice. Man har ju saknat storstadslivet lite om man säger såå.. Haha. Och jag var så lycklig över att få träffa  gobitarna igen! Fast det va ju några som saknades.. ;) ♥
På lördagen begav vi oss mot Notodden.
Aaaah blir helt galen när jag tänker tillbaka! Allt va så sjuuukt bra!!
Tack ni fina ! :)

Ne, nu ska jag fortsätta myskvällen :)
Pusselipusspuss!

P.s. Jag mår så sjuuuuukt bra just nu ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: